• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 9 (270)
wrzesień 2017

   rynki-09-2017.jpg
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

CEDC chce zdobyć połowę rynku wódki w Polsce Drukuj Email
Od roku CEDC jest znów liderem rynku wódki w Polsce – na koniec maja br. miał 42,5% udziału pod względem wielkości sprzedaży. Na drugim miejscu pod tym względem znajduje się Stock Spirits z 24,2%, dalej MBWS z 15,6% i Pernod Ricard z 5,3%. CEDC w planach ma jednak zwiększenie swoich udziałów do 50% tego rynku do końca 2018 roku. Pomocne w tym będą inwestycje zaplanowane na lata 2016-2017, mające na celu zwiększenie możliwości produk­cyjnych w zakładach w Obornikach i w Białymstoku, a także rozwój flagowych marek, takich jak Żubrówka, Soplica i Żytniówka.
CEDC jest także w gronie największych graczy w poszczególnych segmentach rynku wódek. Udział grupy w segmencie wódek czystych wyniósł bowiem w maju br. 42,6% (Stock Spirits – 18,6%, MBWS – 18,7%), z kolei w wódkach smakowych 41,9%, pierwsze miejsce zajmuje tu Stock Spirits z 43,3% udziałów (MBWS – 5,3%).
Rynki Alkoholowe, 8/2016
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
 
 
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe