• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 1 (274)
styczeń 2018

   okl-2018-01.jpg
 
Grzańce pyszne mamy, ale ich nie znamy  znajomość marek miodów pitnych oraz win grzanych Drukuj Email

Wyniki najnowszej tury badań przeprowadzonych przez CBM INDICATOR potwierdzają, że wśród konsumentów panuje wciąż bardzo niska świadomość marek miodów pitnych. Tylko nieliczni respondenci byli w stanie spontanicznie wskazać znane im marki. Najbardziej rozpoznawalny jest trójniak Kasztelański (4%) oraz trójniak Staropolski Tradycyjny (3%). W teście znajomości wspomaganej najczęściej wskazywany był ponownie trójniak Staropolski Tradycyjny (21%). Blisko co szósty respondent przyznał, iż zna również markę dwójniaka Kurpiowskiego (15%). W przypadku win grzanych znajomość marek wśród konsumentów jest również niewielka, ale wyłania się zdecydowany lider na rynku: Grzaniec Galicyjski (17% – znajomość spontaniczna, 21% – znajomość wspomagana).
Rynki Alkoholowe, 1/2017

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
     

 

© 2018 Rynki Alkoholowe