• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 11 (272)
listopad 2017

   rynki-11-2017.jpg
 
Piwo liderem Drukuj Email
Według firmy badawczej Nielsen, co druga złotówka wydawana przez Polaków na alkohol przypada na piwo. Jest ono konsumenckim faworytem nie tylko wśród trunków procentowych, ale też najważniejszą kategorią napojów wartą ponad 15 mld złotych. Piwa o niskiej zawartości alkoholu i piwa „zero procent” pod względem wartości sprzedaży (6,2%) wyprzedziły te niepasteryzowane (4,8%) oraz piwne specjalności (4,6%).
Rynki Alkoholowe, 1/2017
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe