• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 11 (272)
listopad 2017

   rynki-11-2017.jpg
 
Białe, czyste, gatunkowe... Drukuj Email
Wódki są najlepiej rozpoznawalnymi trunkami wśród polskiego społeczeństwa. Upodobanie Polaków do trunków mocnych, a szczególnie do wódek białych gatunkowych potwierdzają kolejne tury badań zwyczajów i zachowań klientów. Najbardziej znanymi markami wódek czystych i białych gatunkowych oraz w największym stopniu zakorzenionymi w testach znajomości spontanicznej, a także wspomaganej w testach przeprowadzonych minionym roku okazały się: Finlandia (75% – znajomość wspomagana, 41% – znajomość spontaniczna) oraz Wyborowa (73% – znajomość wspomagana, 30% – znajomość spontaniczna). Dobrze rozpoznawalnymi markami są także: Smirnoff, Żubrówka Biała, Sobieski i Soplica – każda z nich uzyskała powyżej 68% wskazań w teście znajomości wspomaganej. Ponadto warto zwrócić uwagę na marki wódek czystych, które pomimo wysokich wyników w teście znajomości wspomaganej, rzadko były wskazywane spontanicznie przez konsumentów: Chopin (62% – znajomość wspomagana, 5% – znajomość spontaniczna), Luksusowa (60% – znajomość wspomagana, 8% – znajomość spontaniczna) czy Żołądkowa de Luxe (48% – znajomość wspomagana, 0% - znajomość spontaniczna).
Rynki Alkoholowe, 2/2017
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe