• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 6 (267)
czerwiec 2017

   rynki-06-2017.jpg
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Sprzedaż likierów, kremów i bitterów Drukuj Email
W sklepach małoformatowych do 300 m2 przed Wielkanocą sprzedaż rośnie o około 30% w porównaniu do średniej z całego roku, ale przed Bożym Narodzeniem wzrosty te są jeszcze wyższe (w 2015 r. wyniosły nawet 125%). Większe zainteresowanie likierami w okresach przedświątecznych można też zauważyć w supermarketach (sklepach o powierzchni od 301 do 2500 m2), choć sezonowe wzrosty, szczególnie przed świętami wielkanocnymi, nie są aż tak wysokie, jak w mniejszych placówkach. Udział likierów, kremów i bitterów w całkowitej sprzedaży alkoholu jest niewielki – nawet w najlepszych miesiącach nie przekracza 1% w sklepach małoformatowych i 2% w supermarketach. Lepszy wynik sprzedażowy to w dużej mierze zasługa dostępności – o ile w sklepach o większej powierzchni dystrybucja likierów sięga około 100%, to w sklepach o mniejszym metrażu wynosi około 50%.
Rynki Alkoholowe, 3/2017
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
 
 
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe