• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 10 (271)
październik 2017

   rynki-10-2017.jpg
 
Gin znaczy Lubuski, rum to Bacardi, tequila to Sierra Drukuj Email
Gin Lubuski jest najsilniej zakorzenioną marką ginu w świadomości polskich konsumentów. Został on spontanicznie wskazany przez 35% respondentów, a w teście znajomości wspomaganej przez 63% respondentów. Jego dominację dobrze obrazuje wynik marki, która zajęła drugie miejsce wśród najczęściej wskazywanych marek ginów – Gordon’s Gin, który w teście spontanicznej znajomości został wskazany przez co dziesiątego respondenta (10%), a w teście znajomości wspomaganej blisko co trzeciego (29%). W najnowszym sondażu najczęściej wskazywaną przez respondentów marką rumu okazał się Bacardi, (spontaniczna znajomość – 15%), zdecydowanie zdetronizował on bardzo popularny przed laty Malibu (spontaniczna znajomość – 4%). Warto w tym miejscu zwrócić uwagę na coraz bardziej popularną markę Captain Morgan – w teście znajomości spontanicznej uzyskała 10% wynik, czyli w tej kategorii zajmuje miejsce tuż za Bacardi. Jak wynika z sondażu, najbardziej popularna i najlepiej rozpoznawana wśród polskich konsumentów tequila to Sierra (spontaniczna znajomość – 32%,) Na drugim miejscu, ze znacznie słabszym wynikiem, uplasowała się marka Olmeca (spontaniczna znajomość – 7%).
Rynki Alkoholowe, 4/2017
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe