• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 6 (267)
czerwiec 2017

   rynki-06-2017.jpg
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Sprzedaż brandy w sklepach małoformatowych i w supermarketach Drukuj Email
Brandy to jeden z mniejszych segmentów alkoholi – w sklepach małoformatowych do 300 m kw. odpowiada za niespełna 2% sprzedaży wszystkich mocnych trunków, a w supermarketach do 2500 m kw. za nieco ponad 3%. Brandy można było kupić w 47% placówek małoformatowych prowadzących sprzedaż alkoholi mocnych, przy czym oferta obejmowała średnio tylko około 4 wariantów tych trunków. W większych sklepach półka z tą kategorią jest nieco szersza (średnio 8 wariantów), trudno też znaleźć jakikolwiek supermarket, który nie miałby w ofercie ani jednego rodzaju brandy .30%). Najwięcej brandy w sklepach małoformatowych sprzedaje firma Ambra (marki Pliska i Słoneczny Brzeg) - jej udziały w wolumenie to 27% rynku.
Rynki Alkoholowe, 5/2017
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
 
 
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe