• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 11 (272)
listopad 2017

   rynki-11-2017.jpg
 
Sprzedaż piwa w sklepach małoformatowych Drukuj Email
Piwo to dla sklepów małoformatowych do 300 m2 jedna z kluczowych kategorii, ponieważ odpowiada za ponad 14% całkowitej wartości, co daje jej drugie miejsce (po papierosach) pod względem udziałów w obrotach. Pod względem liczby transakcji piwo nie ma sobie równych – jest to zdecydowanie najczęściej kupowany produkt, a butelkę lub puszkę z logo któregoś z browarów można znaleźć w co czwartym koszyku. Zakup piwa jest bardzo często głównym lub nawet jednym powodem, dla którego klienci przychodzą do sklepu małoformatowego, o czym może świadczyć fakt, że na około 40% paragonów z tą kategorią nie występują inne produkty.
Rynki Alkoholowe, 6/2017
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe