• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 11 (272)
listopad 2017

   rynki-11-2017.jpg
 
Piwo jest dobre, piwo pić trzeba... Drukuj Email
Piwo należy do najczęściej i najchętniej spożywanych trunków, tworzy segment rynku alkoholowego o wysokiej znajomości i rozpoznawalności wśród osób pijących lub kupujących alkohol. Piwa z dużych browarów cieszą się najlepszą znajomością i największą popularnością wśród konsumentów tego rodzaju trunków. Najbardziej znane  marki piwa w teście znajomości spontanicznej i wspomaganej to:  Żywiec (Grupa Żywiec) i Tyskie (Kompania Piwowarska). Wysoko  w teście znajomości spontanicznej uplasowały się też: Lech oraz Warka.  Warto  zaznaczyć, że w teście znajomości wspomaganej bardzo dobre wyniki  przekraczające 70% wskazań osiągnęły również marki: Heineken, Żubr, Tatra i Okocim. 70%  badanych przyznaje, że najchętniej spożywa piwa jasne.  Na drugim miejscu, ze  znacznie mniejszą liczbą wskazań znalazły się piwa smakowe (26%). Natomiast na trzecim miejscu z takim samym wynikiem 18%  uplasowały się trzy rodzaje piw: ciemne, radler i niepasteryzowane.
Rynki Alkoholowe, 6/2017
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe