• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 11 (272)
listopad 2017

   rynki-11-2017.jpg
 
Cydry i RTD  jak i gdzie sprzedawać wakacyjne trunki? Drukuj Email
Co łączy konsumentów cydrów i drinków z grupy RTD? Są to określone oczekiwania wobec opakowań obu tych kategorii alkoholu. Zarówno dla gotowych drinków, jak i cydrów za najbardziej atrakcyjne opakowanie, które zachęca do zakupu danej marki uważany jest zestaw promocyjny z gadżetem. W przypadku RTD zadeklarowało tak 35% respondentów, a dla cydrów 30% badanych. Niemal takie same wyniki dla obu kategorii osiągnął także drugi najczęściej wskazywany typ opakowania, czyli ozdobna butelka. Takiej odpowiedzi udzielił blisko co czwarty miłośnik cydrów i RTD (cydry – 24%; RTD – 23% wskazań). Na trzecim miejscu podium, wśród wskazywanych jako najbardziej atrakcyjne opakowania cydrów i RTD znalazł się także wielopak. W przypadku tego typu opakowania, jego zwolennikiem był przeszło co piąty miłośnik cydru (21%) i przeszło co siódmy wielbiciel RTD (15%).
Rynki Alkoholowe, 8/2017
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe