• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 11 (272)
listopad 2017

   rynki-11-2017.jpg
 
Sprzedaż alkoholi w sklepach małoformatowych i supermarketach Drukuj Email
Dla sklepów małoformatowych do 300m2 alkohole to niezaprzeczalnie jedna z kluczowych kategorii produktowych. W takich placówkach piwo, wódka, whisky i inne napoje alkoholowe pojawiają się na prawie co trzecim koszyku zakupowym i generują 25% obrotów. W supermarketach o powierzchni 301-2500 m2 alkohole również odgrywają dużą rolę, jednak ich udział w liczbie transakcji (występują na około 18% paragonów) i całkowitej wartości sprzedaży (nieco ponad 10% w okresie lipiec 2016 r. – czerwiec 2017 r.) są znacznie niższe niż w mniejszych placówkach.
Rynki Alkoholowe, 8/2017
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe