• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 6 (279)
czerwiec 2018

   okl-2018-06.jpg
 
Wódka, czyli gorzałka Drukuj Email
Najczęściej wskazywaną marką wódek czystych w teście znajomości spontanicznej okazała się Finlandia (38%). Marka ta od kilku lat znajduje się na pierwszym miejscu wśród wódek wskazywanych spontanicznie przez konsumentów. Ciekawym zjawiskiem jest fakt, że w teście znajomości wspomaganej Finlandia otrzymała 63% wskazań, czyli mniej względem zeszłego roku. Natomiast faworytem w teście znajomości wspomaganej okazała się Żubrówka, na którą wskazała zdecydowana większość konsumentów (70%). Kolejnymi dobrze rozpoznawalnymi markami, mającymi ponad 60% wskazań w teście znajomości wspomaganej były: Wyborowa, Soplica, Pan Tadeusz, Finlandia, Absolut. Z najnowszej tury badań wynika również, że najczęściej spożywanymi markami jest właśnie Finlandia i Żubrówka, obie dostały po 24% wskazań.
Rynki Alkoholowe, 2/2018
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »
     

 

© 2018 Rynki Alkoholowe