• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 10 (271)
październik 2017

   rynki-10-2017.jpg
 
Produkcja wódki znów notuje wzrost
W ciągu 11 miesięcy 2015 roku produkcja wódki wzrosła o 11,1% w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2014. W samym listopadzie ubiegłego roku produkcja wódki wyniosła 9,91 mln litrów. Oznacza to, że zanotowała wzrost o 11,4% w ujęciu rocznym, a w ujęciu miesięcznym o 7,6%.
Rynki Alkoholowe, 1/2016
 
Eurocash przejmuje spółkę Polska Dystrybucja Alkoholi
Grupa Eurocash nabyła od Grupy Jantoń 100% udziałów w spółce Polska Dystrybucja Alkoholi (wcześniejsza nazwa: Jantoń Dystrybucja). Dla Eurocash jest to kolejny krok w rozwoju w segmencie dystrybucji alkoholi, co przełożyć się ma na potencjalny wzrost przychodów Grupy. Z kolei Grupa Jantoń, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, planuje skupić się na produkcji i sprzedaży wyrobów winiarskich.
Rynki Alkoholowe, 1/2016
 
Produkcja win owocowych niższa niż w roku ubiegłym
Jak podał Główny Urząd Statystyczny, w listopadzie 2015 roku produkcja win owocowych wyniosła 9,68 mln litrów. I choć w ujęciu miesięcznym produkcja ta była wyższa o blisko 6%, to jednak w ujęciu rocznym w ciągu 11 miesięcy 2015 roku zanotowała ona spadek o ponad 12%.
Rynki Alkoholowe, 1/2016
 
Piwo notuje spadek produkcji
Według najnowszych danych Głównego Urzędu Statystycznego, w listopadzie 2015 roku krajowe browary uwarzyły 2,11 mln hektolitrów. Jest to jednak spadek o 27,5% w porównaniu z październikiem 2015 roku, a z listopadem 2014 roku – o 20,9%. Również zestawiając okres od stycznia do listopada 2015 roku z analogicznym okresem w roku 2014, produkcja okazała się niższa o 0,5%.
Rynki Alkoholowe, 1/2016
 
Miody, wina grzane i nalewki w sklepach małoformatowych
Znaczenie miodów pitnych w wartości sprzedaży i w liczbie transakcji w sklepach małoformatowych jest niewielkie w porównaniu z innymi kategoriami alkoholi. Miody nie mają też zbyt szerokiej dystrybucji – w szczycie sprzedaży można je znaleźć na półkach tylko około 10% placówek, które prowadzą sprzedaż alkoholu. Oferta miodów pitnych w sklepach małoformatowych jest bardzo skromna – trudno znaleźć placówkę, która miałaby w ofercie więcej niż dwa warianty tego trunku.
Czytaj całość…
 
««  start « poprz. 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 109 - 116 z 876
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe