• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 4 (265)
kwiecień 2017

   rynki-04-2017.jpg
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Biznes społecznie odpowiedzialny: moda czy konieczność?
spis-4.jpgOd kilku lat niemal we wszystkich gałęziach gospodarki coraz częściej mówi się o tzw. społecznej odpowiedzialności biznesu. Idea odpowiedzialnego biznesu, która zarówno w Europie Zachodniej, jak i Stanach Zjednoczonych już od wielu lat robi furorę, coraz częściej dostrzegana jest w Polsce. Dotyczy to również rodzimych przedsiębiorstw działających w branży alkoholowej, które mają wkład w jej rozwój.
Czytaj całość…
 
Co nowego na tegorocznej Polagrze?
spis-1.jpgW dniach 17 - 20 września 2007 r. po raz kolejny w ramach Międzynarodowych Targów Poznańskich odbyła się Polagra. Pierwszego dnia o godzinie 11.00 Wojciech Mojzesowicz, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi, otworzył imprezę. Podkreślił przy tej okazji jej prestiż i znaczenie na arenie międzynarodowej, zwłaszcza w środkowo-wschodniej Europie. Zgromadzonych gości powitał natomiast Prezes Targów Przemysław Trawa. Wśród przybyłych znaleźli się: Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi – Jarosław Żaczek, Podsekretarze Stanu ww. Ministerstwa – Rafał Romanowski i Jan Krzysztof Ardanowski, delegaci Republiki Rumunii i Słowacji, Ambasadorzy: Bośni i Hercegowiny, Grecji, Macedonii, a także Minister Rolnictwa Chin.
Czytaj całość…
 
Polskie piwo rośnie
Wiele wskazuje na to, że ten rok będzie szczególnie dobry dla polskiego przemysłu piwowarskiego. Wstępne dane Związku Pracodawców Przemysłu Piwowar­skiego „Browary Polskie” wykazują, że w pierwszych ośmiu miesiącach roku sprzedaż piwa w Polsce wyniosła 25,4 mln hl, co oznacza, że wzrosła o 12%.
Czytaj całość…
 
Brandy i koniaki
nielsen.pngOprócz największej kategorii wódek do rynku alkoholi mocnych według Nielsen zaliczamy również takie alkohole wysokoprocentowe, jak: gin, whisky, brandy czy koniaki. Rynek ten jest bardzo silnie zdeterminowany przez kategorię wódki, która odpowiada na nim w ujęciu wartościowym za około 94% całkowitej sprzedaży w okresie kwiecień - maj 2007. Jednocześnie obserwujemy trend wzrostowy na rynku alkoholi mocnych w Polsce – wzrost sprzedaży o 16,2% w ujęciu ilościowym oraz o 18,4% w ujęciu wartościowym (kwiecień - maj 2007), który zawdzięczamy przede wszystkim mniejszym kategoriom, takim jak gin, koniak czy whisky.
Czytaj całość…
 
Znajomość trendów to klucz do sukcesu
spis-2.jpgBranża alkoholowa – tak w Polsce, jak we wszystkich krajach Unii Europejskiej – podlega pewnym mechanizmom, które są nieodłącznie związane z całością gospodarki. Znajomość owych trendów, z którymi już dzisiaj ma do czynienia wiele krajów unijnych, pomaga przygotować się do przemian, do których, prędzej czy później, dojdzie również w naszym kraju, i które staną się udziałem naszych konsumentów. Wszak rynek unijny z roku na rok staje się coraz bardziej jedną wielką całością, z czego w coraz większym stopniu zdają sobie sprawę producenci, importerzy i eksporterzy.
Czytaj całość…
 
Żołądkowa Gorzka w rodzinie Stocka
Niemiecki producent alkoholi i napojów Eckes AG sprzedał alkoholową część koncernu Eckes & Stock GmbH firmie Oaktree Capital Management LLC (Oaktree). Wysokość transakcji nie została ujawniona.
Czytaj całość…
 
««  start « poprz. 91 92 93 94 95 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 829 - 837 z 853
 
 
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe