• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 3 (276)
marzec 2018

   okl-2018-03.jpg
 
Restauracyjny boom
Polska gastronomia rozwija się wyjątkowo dynamicznie i zmienia strukturę – podwyższa standard obsługi, wystroju lokali, wybór i jakość oferowanych dań. W lokalach bywa się nie tylko dla zaspokojenia głodu, ale również dla pokazania się, zabawy, pozbycia stresów. Tam widać nowe trendy i zachowania: clubbing, selekcję, imprezy zamknięte, „beforki”, „afterki”. Uczymy się obcych smaków i chętnie kulinarne nowości wpuszczamy na nasze stoły. Lubimy coraz bardziej zarówno kuchnie egzotyczne np. dalekowschodnie, jak i z zachodniej Europy.
Czytaj całość…
 
Brandy, koniaki i winiaki
indicator.jpgCBM Indicator przeprowadził kolejną, turę badań dotyczących zwyczajów i zachowań klientów nabywających różnego rodzaju napoje alkoholowe. Niniejsza prezentacja odwołuje się do szczególnej i stosunkowo nielicznej w naszym kraju grupy znawców i amatorów trunków mocnych, a zarazem wyrafinowanych, do której należą brandy, winiaki i koniaki.
Czytaj całość…
 
Brandy i koniak... eliksir królów!
nielsen.pngNa polskim rynku detalicznym alkoholi mocnych, brandy oraz koniaki – będące odmianą brandy robioną z winogron ros­nących w okolicach Cognac we Francji – z punktu widzenia ilości sprzedaży, stanowią znikomą cześć. Ich łączny udział w ostatnim roku nie przekracza 1,5%, z czego dominująca większość przypada na brandy. Jednak ze względu na wysoką cenę tego typu produktów, udział wartościowy wynosi blisko 2,5% – o 0,2 punktu procentowego mniej niż w roku ubiegłym.
Czytaj całość…
 
W doborowym winnym gronie
spis-1.jpgTo, że w Polsce można produkować przyzwoite wina gronowe nikogo już nie dziwi. Winnic ostatnio przybywa u nas jak grzybów po deszczu – mówi się już nawet o tysiącu takich plantacji – i w co najmniej w kilkudziesięciu przypadkach są to uprawy wykraczające ponad amatorską skalę, zakładane z myślą o komercyjnej produkcji i sprzedaży wina. Dziś chcemy przedstawić niektóre z takich, w założeniu profesjonalnych przedsięwzięć winiarskich.
Czytaj całość…
 
DRIver w Lublinie
Zadaniem kampanii edukacyjnej „Prowadzący – niepijący” Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie jest wpłynięcie na zmianę zachowań kierowców oraz zmniejszenie akceptacji społecznej na prowadzenie pojazdów po spożyciu alkoholu.
Czytaj całość…
 
««  start « poprz. 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 829 - 836 z 894
     

 

© 2018 Rynki Alkoholowe