• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 4 (277)
kwiecień 2018

   okl-2018-04.jpg
 
Nasza strategia opiera się na inwestowaniu w marki regionalne
spis-3.jpg—    Royal Unibrew jest międzynarodową firmą z duńskim rodowodem. Firma skupia cztery browary duńskie, dwa litewskie, od niedawna także i polskie, jak i browar łotewski oraz tamtejszy zakład produkcji napojów bezalkoholowych. Firmowe wyroby powstają także na Karaibach i w Afryce. Dlaczego firma postanowiła zainwestować również na naszym rynku? Czy jest on wystarczająco duży i atrakcyjny dla kolejnych dystrybutorów piwa?
Czytaj całość…
 
Wódka to nasz lodołamacz

spis-2.jpg—    W czasie niedawnej konferencji na temat konkurencyjności polskiej żywności na świecie stwierdził pan, że polska wódka jest tym, co ciągnie nasz eksport. Nie tylko żywności, ale eksport polskich towarów w ogóle. Czy może pan rozwinąć tę tezę?

Polska wódka jest jedyną polską marką globalną, znaną na wszystkich kontynentach. Jest uznawana za jedną z czterech polskich ikon, podobnie jak – uczciwszy proporcje – polski papież Jan Paweł II czy Lech Wałęsa.

Czytaj całość…
 
Tendencje rozwoju polskiego rynku alkoholi
spis-1.jpgŚląska Wytwórnia Wódek Gatunkowych „Polmos” S.A. z Bielska-Białej ma w swojej ofercie handlowej kilka kategorii napojów spirytusowych w różnych przedziałach cenowych. W ten sposób doskonale dopasowuje się do wymagań rynkowych. Niezmiennie od wielu lat na polskim rynku dominują mocne alkohole, głównie wódki, które stanowią ponad 80% rynku napojów spirytusowych. Od niedawna obserwujemy wzrost rynku wódek gatunkowych i to nie tylko spowodowany napływem z importu koniaków, brandy, tequili czy ginu, ale również rodzimych trunków.
Czytaj całość…
 
Restauracyjny boom
Polska gastronomia rozwija się wyjątkowo dynamicznie i zmienia strukturę – podwyższa standard obsługi, wystroju lokali, wybór i jakość oferowanych dań. W lokalach bywa się nie tylko dla zaspokojenia głodu, ale również dla pokazania się, zabawy, pozbycia stresów. Tam widać nowe trendy i zachowania: clubbing, selekcję, imprezy zamknięte, „beforki”, „afterki”. Uczymy się obcych smaków i chętnie kulinarne nowości wpuszczamy na nasze stoły. Lubimy coraz bardziej zarówno kuchnie egzotyczne np. dalekowschodnie, jak i z zachodniej Europy.
Czytaj całość…
 
Brandy, koniaki i winiaki
indicator.jpgCBM Indicator przeprowadził kolejną, turę badań dotyczących zwyczajów i zachowań klientów nabywających różnego rodzaju napoje alkoholowe. Niniejsza prezentacja odwołuje się do szczególnej i stosunkowo nielicznej w naszym kraju grupy znawców i amatorów trunków mocnych, a zarazem wyrafinowanych, do której należą brandy, winiaki i koniaki.
Czytaj całość…
 
««  start « poprz. 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 829 - 836 z 897
     

 

© 2018 Rynki Alkoholowe