• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 2 (263)
luty 2017

   rynki-02-2017.jpg
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Polish Vodka Associations oficjalnie inauguruje działalność
10 lipca 2007 roku w warszawskim hotelu Sheraton odbyła się konferencja prasowa, w trakcie której oficjalnie poinformowano o inauguracji działalności Stowarzyszenia Polska Wódka (Polish Vodka Association). Była to jednocześnie okazja do rozpoczęcia kampanii „Woda bez promili”, która potrwa do końca sierpnia br.
Czytaj całość…
 
Preferowane formy promocji i atrakcyjność opakowań napojów alkoholowych
indicator.pngPolacy, którzy kupują napoje alkoholowe, wyrazili swoją opinię na temat kluczowych czynników wpływających na wybór produktów. ­Zostali oni poproszeni o wskazanie maksymalnie trzech istotnych ­elementów. W trzech z czterech wyróżnionych segmentach najważniejszym czynnikiem okazał się smak alkoholu. Wskazywany był najczęściej przez kupujących wina (71,7%), inne alkohole mocne (63,8%) i gotowe drinki niskoprocentowe (65,4%). Dla kupujących wódki pierwszorzędnym czynnikiem jest cena (59,6%). Zdecydowanie odróżnia to ten segment klientów od pozostałych.
Czytaj całość…
 
Napoje alkoholowe w obrotach polskiego handlu zagranicznego w 2006
Obroty wyrobami alkoholowymi w 2006 roku
Rok 2006 był kolejnym rokiem wzrostu obrotów wyrobami alkoholowymi na przestrzeni ostatnich 5 lat, jednakże nie tak znaczącym jak rok 2004 (dynamika 137,5%). Obroty były o 23,7% wyższe niż w roku poprzednim i wyniosły 417,7 mln USD.
Czytaj całość…
 
Wyższe wpływy z akcyzy

Jak wynika z raportu ministerstwa finansów, tegoroczne wpływy z akcyzy do budżetu państwa, przewidziane na 8,4 mld zł, będą jednak wyższe. Już w pierwszych pięciu miesiącach 2007 roku wpływy z akcyzy od wyrobów spirytusowych wyniosły 2,1 mld zł i były o 12% wyższe niż przed rokiem.

Rynki Alkoholowe, 8/2007

 
Co dalej z wódką?
spis-1.jpg Decyzją Parlamentu Europejskiego przyjęto szeroką definicję wódki, która dopuszcza do jej produkcji wszystkie surowce pochodzenia rolniczego. W przypadku zastosowania surowców nietradycyjnych, to znaczy innych niż zboże, ziemniaki i melasa, na etykiecie musi znaleźć się informacja o tym, z jakiego surowca wódka została sporządzona, np. z winogron, bananów czy innych surowców. Jest to drobny ukłon w stosunku do państw, które są producentami wódki z tradycyjnych surowców, ponieważ to właśnie surowce stanowią istotę walorów organoleptycznych wódki.
Czytaj całość…
 
Rumy, giny i tequile - znajomość marki
spis-2.jpgW trakcie najnowszej XXIV tury badań CBM Indicator na temat zwyczajów i zachowań klientów na rynku napojów alkoholowych przeprowadzony został tradycyjnie już sondaż dotyczący dość specyficznej grupy alkoholi mocnych, w której mieszczą się gin, rum i tequila. Sprawdzana została zarówno spontaniczna, jak też wspomagana znajomość tych właśnie alkoholi. Respondenci zostali poproszeni o wymienienie najbardziej im znanego produktu spośród wszystkich marek rumów, ginów i tequili. 
Czytaj całość…
 
««  start « poprz. 91 92 93 94 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 829 - 837 z 843
 
 
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe