• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 6 (267)
czerwiec 2017

   rynki-06-2017.jpg
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Produkcja alkoholi w styczniu 2016 roku według danych GUS
Jak podał Główny Urząd Statystyczny, w styczniu 2016 roku produkcja wódki wzrosła w ujęciu rocznym o 12,8% i wyniosła 6,17 mln litrów. Z kolei w ujęciu miesięcznym produkcja wódki w styczniu br. zanotowała spadek o 35% w porównaniu z grudniem 2015 roku, kiedy jej wielkość wyniosła 9,48 mln litrów. W całym roku 2015 wyprodukowano o ponad 8% (95 mln litrów) więcej wódki niż w roku wcześniejszym.
Czytaj całość…
 
Piwowarzy wstępnie podsumowali rok 2015
W ciągu minionych dwunastu miesięcy browary sprzedały 39,8 mln hektolitrów piwa (włącznie z eksportem), to jest o 0,7% więcej niż w 2014 roku. W opinii Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie krajowy rynek piwa jest już rynkiem dojrzałym i nasyconym, a jego dalszy rozwój będzie zmierzał w kierunku dywersyfikacji oferty produktowej w odpowiedzi na rosnące wymagania konsumentów, coraz bardziej świadomych i otwartych na piwne innowacje, oraz piwa o mniejszej zawartości alkoholu.
Czytaj całość…
 
Likiery i kremy w sklepach małoformatowych
Likiery i kremy to jeden z mniejszych segmentów rynku alkoholi, dlatego ich znaczenie dla obrotów sklepów małoformatowych do 300 m2 jest niewielkie. Trunki te najlepiej rotują w tygodniach przed Wielkanocą i Bożym Narodzeniem, ale nawet w tym czasie ich udział w wartości sprzedaży całego alkoholu nie przekracza 1%.
Czytaj całość…
 
Likiery i kremy
Wśród marek likierów i kremów zdecydowanym liderem jest marka Advocaat, wskazana spontanicznie przez 61% respondentów (w teście znajomości wspomaganej – przez 73%). Pozostałe marki pozostają zdecydowanie w tyle. Na podium wśród kremów i likierów znalazły się także Campari (spontaniczna znajomość – 12%, wspomagana znajomość – 23%) oraz Amaretto (spontaniczna znajomość – 11%, wspomagana znajomość – 24%).
Czytaj całość…
 
Produkcja wódki wzrosła w 2015 roku
W całym 2015 roku produkcja wódki wzrosla o 8,1% w porównaniu z rokiem 2014. Od stycznia do grudnia ubiegłego roku w Polsce wyprodukowano 95 mln litrów wódki. W samym grudniu 2015 roku produkcja wódki spadła o 12,3% w ujęciu rocznym i o 4,3% w ujęciu miesięcznym.
Rynki Alkoholowe, 2/2016
 
««  start « poprz. 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 85 - 92 z 861
 
 
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe