• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 8 (269)
sierpień 2017

   rynki-08-2017.jpg
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Sprzedaż wódki w sklepach małoformatowych
Wódka odpowiada za prawie 9% obrotu w sklepach małoformatowych do 300 m2 i można ją znaleźć na co czternastym paragonie. Ze względu na duże znaczenie tej kategorii, a także nieustającą aktywność producentów, którzy wprowadzają do ofert nowe marki, warianty i pojemności, półka z wódkami wciąż się rozszerza. W sierpniu 2016 roku klienci typowego sklepu małoformatowego mogli wybierać spośród 42 wariantów wódek smakowych (o 6 więcej niż rok wcześniej) i 34 wariantów wódek czystych (o 2 więcej).
Czytaj całość…
 
Rynek wódki i piwa po siedmiu miesiącach bieżącego roku
Jak podał Główny Urząd Statystyczny, produkcja wódki czystej oraz piwa zanotowała niewielki wzrost w ciągu pierwszych siedmiu miesięcy tego roku w porównaniu z analogicznym okresem w roku poprzednim. I tak produkcja wódki czystej w omawianym okresie tego roku wyniosła 51,5 mln litrów i była o 0,6% wyższa niż w analogicznym okresie w roku 2015. Z kolei produkcja piwa była wyższa w ciągu pierwszych siedmiu miesięcy tego roku o 0,8% w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2015 i wyniosła 25,1 mln hektolitrów.
Czytaj całość…
 
Stock Spirits ma nowego dyrektora generalnego
Mirosław Stachowicz został powołany na stanowisko dyrektora generalnego Stock Spirits Group. Od listopada ubiegłego roku pełnił on funkcję niezależnego dyrektora niewykonawczego, a od kwietnia tego roku był p.o. dyrektora generalnego. Wcześniej pełnił najwyższe stanowiska kierownicze i nadzorcze w firmach należących do sektora marek konsumenckich na polskim rynku i w całej Europie Środkowo-Wschodniej, m.in. był dyrektorem generalnym firmy Bestfoods w Rumunii, a ostatnio dyrektorem zarządzającym AkzoNobel Deco na Europę Środkową.
Rynki Alkoholowe, 9/2016
 
Browar Pinta będzie miał własny zakład
Jeden z pierwszych działających w Polsce browarów rzemieślniczych, Browar Pinta, zapowiedział budowę własnego zakładu, dzięki któremu osiągnie zdolność produkcyjną wielkości 15 tys. hektolitrów rocznie, a w dalszych latach nawet 50 tys. hektolitrów. Zakład miałby powstać w okolicach Bielska-Białej, a rozpoczęcie jego działalności planuje się na połowę 2018 roku. Inwestycja ma wynieść około 12 mln złotych. Do tej pory Browar Pinta warzy swoje piwa w zakładach w Zawierciu i Zarzeczu. Obok marek stałych w ofercie, jak np. Atak Chmielu, Viva la Wita czy Pierwsza Pomoc, co roku wprowadza na rynek ponad 10 nowości.
Rynki Alkoholowe, 9/2016
 
Ballantine's króluje
Polscy konsumenci alkoholu, choć nadal niezbyt często sięgają po whisky, to jednak dość dobrze znają marki producentów tego typu alkoholi. Okazuje się, że właśnie napoje z grupy whisky są najczęściej wymieniane i rozpoznawane w testach znajomości, zarówno spontanicznej, jak też wspomaganej. W toku badań okazało się, że najlepiej rozpoznawane produkty to produkowane na bazie jęczmienia whisky szkockie.
Czytaj całość…
 
««  start « poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 57 - 64 z 869
 
 
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe