• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 10 (271)
październik 2017

   rynki-10-2017.jpg
 
Rynek wódki i piwa po siedmiu miesiącach bieżącego roku
Jak podał Główny Urząd Statystyczny, produkcja wódki czystej oraz piwa zanotowała niewielki wzrost w ciągu pierwszych siedmiu miesięcy tego roku w porównaniu z analogicznym okresem w roku poprzednim. I tak produkcja wódki czystej w omawianym okresie tego roku wyniosła 51,5 mln litrów i była o 0,6% wyższa niż w analogicznym okresie w roku 2015. Z kolei produkcja piwa była wyższa w ciągu pierwszych siedmiu miesięcy tego roku o 0,8% w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2015 i wyniosła 25,1 mln hektolitrów.
Czytaj całość…
 
Stock Spirits ma nowego dyrektora generalnego
Mirosław Stachowicz został powołany na stanowisko dyrektora generalnego Stock Spirits Group. Od listopada ubiegłego roku pełnił on funkcję niezależnego dyrektora niewykonawczego, a od kwietnia tego roku był p.o. dyrektora generalnego. Wcześniej pełnił najwyższe stanowiska kierownicze i nadzorcze w firmach należących do sektora marek konsumenckich na polskim rynku i w całej Europie Środkowo-Wschodniej, m.in. był dyrektorem generalnym firmy Bestfoods w Rumunii, a ostatnio dyrektorem zarządzającym AkzoNobel Deco na Europę Środkową.
Rynki Alkoholowe, 9/2016
 
Browar Pinta będzie miał własny zakład
Jeden z pierwszych działających w Polsce browarów rzemieślniczych, Browar Pinta, zapowiedział budowę własnego zakładu, dzięki któremu osiągnie zdolność produkcyjną wielkości 15 tys. hektolitrów rocznie, a w dalszych latach nawet 50 tys. hektolitrów. Zakład miałby powstać w okolicach Bielska-Białej, a rozpoczęcie jego działalności planuje się na połowę 2018 roku. Inwestycja ma wynieść około 12 mln złotych. Do tej pory Browar Pinta warzy swoje piwa w zakładach w Zawierciu i Zarzeczu. Obok marek stałych w ofercie, jak np. Atak Chmielu, Viva la Wita czy Pierwsza Pomoc, co roku wprowadza na rynek ponad 10 nowości.
Rynki Alkoholowe, 9/2016
 
Ballantine's króluje
Polscy konsumenci alkoholu, choć nadal niezbyt często sięgają po whisky, to jednak dość dobrze znają marki producentów tego typu alkoholi. Okazuje się, że właśnie napoje z grupy whisky są najczęściej wymieniane i rozpoznawane w testach znajomości, zarówno spontanicznej, jak też wspomaganej. W toku badań okazało się, że najlepiej rozpoznawane produkty to produkowane na bazie jęczmienia whisky szkockie.
Czytaj całość…
 
Whisky w sklepach małoformatowych
Whisky jest trzecią największą kategorią alkoholi mocnych w sklepach małoformatowych o powierzchni do 300 m2, a jej znaczenie w sprzedaży systematycznie rośnie. W okresie od stycznia do lipca 2016 roku whisky odpowiadały za 6,5% wartości sprzedaży mocniejszych trunków, podczas gdy rok wcześniej było to tylko 5%. Whisky to też jedna z najdynamiczniej rozwijających się kategorii alkoholowych – w pierwszych siedmiu miesiącach 2016 roku wartość jej sprzedaży w sklepach małoformatowych wzrosła o 36%, a wolumen zwiększył się o 22% w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej.
Czytaj całość…
 
««  start « poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 65 - 72 z 876
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe