• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 6 (279)
czerwiec 2018

   okl-2018-06.jpg
 
Białe, czyste, gatunkowe...
Wódki są najlepiej rozpoznawalnymi trunkami wśród polskiego społeczeństwa. Upodobanie Polaków do trunków mocnych, a szczególnie do wódek białych gatunkowych potwierdzają kolejne tury badań zwyczajów i zachowań klientów. Najbardziej znanymi markami wódek czystych i białych gatunkowych oraz w największym stopniu zakorzenionymi w testach znajomości spontanicznej, a także wspomaganej w testach przeprowadzonych minionym roku okazały się: Finlandia (75% – znajomość wspomagana, 41% – znajomość spontaniczna) oraz Wyborowa (73% – znajomość wspomagana, 30% – znajomość spontaniczna).
Czytaj całość…
 
Sprzedaż wódki w sklepach małoformatowych
W 2016 r. wódki czyste i smakowe to obok piwa i papierosów jedna z najważniejszych kategorii w asortymencie sklepów małoformatowych do 300 m kw. W minionym roku występowały one na prawie co trzynastym paragonie i odpowiadały za około 9% łącznych obrotów. Warto zauważyć,  że dla wielu klientów zakup wódki stanowi jedyny powód wizyty w sklepie – na co trzecim paragonie z wódką nie występują inne produkty.
Czytaj całość…
 
Kompania Piwowarska zmienia właściciela
Koncern piwny Anheuser-Busch InBev podjął decyzję, że sprzeda aktywa należące do SABMiller w Europie Środkowej i Wschodniej, w tym Kompanię Piwowarską, japońskiemu koncernowi Asahi Group Holdings Ltd. za 7,3 mld euro. Sprzedane zostaną też czeski Pilsner Urquell, browar Topvar na Słowacji, Ursus w Rumunii oraz Dreher na Węgrzech. Transakcja jest związana z wytycznymi urzędów antymonopolowych, które zgodziły się na przejęcie przez AB InBev koncernu SABMiller, do którego należy Kompania Piwowarska. Zamknięcie sprzedaży ma nastąpić w pierwszej połowie 2017 r. Grupa Asahi już w listopadzie nabyła część aktywów SABMiller. Za marki Peroni, Grolsch i Meantime Japończycy zapłacili 2,6 mld euro.
Rynki Alkoholowe, 1/2017
 
"Najlepszy pracodawca 2016"
Brown-Forman Polska, znalazł się w elitarnym gronie firm, nagrodzonych tytułem „Najlepszego Pracodawcy”, według Aon Hewitt. Badanie wyróżnia przedsiębiorstwa, które tworzą najbardziej angażujące miejsca pracy, doceniające przywództwo, kulturę wysokich wyników i wiarygodną markę pracodawcy.
Czytaj całość…
 
Piwo liderem
Według firmy badawczej Nielsen, co druga złotówka wydawana przez Polaków na alkohol przypada na piwo. Jest ono konsumenckim faworytem nie tylko wśród trunków procentowych, ale też najważniejszą kategorią napojów wartą ponad 15 mld złotych. Piwa o niskiej zawartości alkoholu i piwa „zero procent” pod względem wartości sprzedaży (6,2%) wyprzedziły te niepasteryzowane (4,8%) oraz piwne specjalności (4,6%).
Rynki Alkoholowe, 1/2017
 
««  start « poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 65 - 72 z 903
     

 

© 2018 Rynki Alkoholowe