• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 1 (274)
styczeń 2018

   okl-2018-01.jpg
 
Wyjątkowe opakowanie dla wyjątkowej zawartości

spis-1.jpg—    Grupa Warta Glass posiada kompleksową ofertę wyrobów ze szkła. Jak procentowo wygląda podział produkcji opakowań szklanych między butelki do alkoholi, słoiki do przetworów spożywczych, opakowania do napojów bezalkoholowych?

Aktualnie udział poszczególnych rodzajów opakowań to ok. 45% dla opakowań do alkoholi wysokoprocentowych, ok. 45% – to słoje dla przetwórstwa spożywczego. Pozostałą część stanowią opakowania do napojów, soków, oliwy, ketchupów, itp.

Czytaj całość…
 
Tropical Trendy Drinks 2008
Spotkanie integracyjne barmanów zrzeszonych w Stowarzyszeniu Polskich Barmanów (18 - 20 sierpnia br.) w Kołobrzegu miało ogromne znaczenie dla środowiska barmańskiego. Najważniejsza zmiana odbyła się na stanowisku jednego z głównych sponsorów. Bolsa zastąpiła firma Nemiroff Polska Sp. z o.o. Drugim partnerem pozostała Kompania Piwowarska.
Czytaj całość…
 
Opakowanie a produkt

spis-2.jpgPrzez setki lat opakowanie pełniło dwie, czysto funkcjonalne role. Chroniło produkt przed uszkodzeniem, albo samo w sobie stanowiło miarę ilości. Z czasem zaczęło łączyć obie funkcje. Dopiero z końcem XIX wieku producenci, wobec rosnącej konkurencji produktów na rynkach, zaczęli dbać również o wygląd. Obok szwacza worków, cieśli, bednarza pojawił się projektant opakowań. Wyścig o rynek nabrał nowego tempa.

Z biegiem lat, opakowania podobnych produktów zaczęły się różnicować. W dzisiejszych czasach, wszyscy mamy świadomość, że opakowanie to jeden z podstawowych elementów wizerunku produktu. Jednak, mówiąc „wizerunek” mam na myśli nie tylko kształt i kolor, ale również smak, aromat, czy nawet zjawiska tak ulotne jak prestiż, czy jakość.

Czytaj całość…
 
Puszka goni butelkę
spis-3.jpgRosnące z roku na rok osiągnięcia w spożyciu statystycznego Polaka lokują go pośród największych w Europie konsumentów piwa. Okazuje się jednak, że wyróżniamy się – i to bardzo – za sprawą upodobania do opakowań, w których najczęściej kupujemy złocisty trunek. Opakowaniem numer jeden wciąż jest szklana butelka, ale coraz bliżej za nią sytuuje się puszka.
Czytaj całość…
 
Czynniki wyboru marek alkoholu
indicator.jpgKolejna tura badań CBM Indicator dotycząca rynku napojów alkoholowych w Polsce dostarcza informacji na temat upodobań i zwyczajów polskiego klienta. Sondażem objęto osoby deklarujące spożywanie różnego rodzaju trunków alkoholowych – od konsumentów wódek, brandy, whisky, koniaków, winiaków i innych mocnych alkoholi typu rum czy tequila, po amatorów rozmaitych, likierów i kremów oraz gotowych drinków niskoprocentowych.
Czytaj całość…
 
««  start « poprz. 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 801 - 808 z 887
     

 

© 2018 Rynki Alkoholowe