• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 11 (272)
listopad 2017

   rynki-11-2017.jpg
 
RTD, czyli drinki gotowe do spożycia
indicator.jpgNiskoprocentowe drinki gotowe do spożycia choć wciąż stanowią niewielki segment rynku, to jednak systematycznie podbijają zagraniczne rynki i stają się coraz bardziej popularne w Polsce. Trunki z dodatkiem soków, czy innych napojów kupowane są przede wszystkim przez młodych ludzi.
Czytaj całość…
 
Magiczny świat cygar
spis-5.jpgCygara dla niektórych są pasją, dla innych przygodą, a dla jeszcze innych – stylem życia. Powszechnie kojarzą się z luksusem, elegancją i wyrafinowaniem. Kiedyś rzeczywiście paliła je wąska grupa najzamożniejszych, dziś coraz częściej stają się elementem codziennego życia. Cygaro przestaje symbolizować wyłącznie przepych, zaczyna być produktem dostępnym dla kolejnych, nowych rzesz odbiorców.
Czytaj całość…
 
Piwna rozgrywka
spis-4.jpgZwiązki przemysłu piwowarskiego ze sportem od lat są silne. Z jednej strony ważne wydarzenia sportowe mają wpływ na zwiększoną sprzedaż piwa, z drugiej – browary zabiegają, by właśnie podczas tych wydarzeń zostać zauważonymi i docenionymi przez konsumentów. To dlatego dla nich Mistrzostwa Europy w piłce nożnej Euro 2008 zaczęły się dużo wcześniej niż przewiduje to kalendarz rozgrywek. Jednak czerwiec – podobnie jak dla piłkarzy – jest rozgrywką finałową, w której wygrać można najwięcej.
Czytaj całość…
 
Nasza strategia opiera się na inwestowaniu w marki regionalne
spis-3.jpg—    Royal Unibrew jest międzynarodową firmą z duńskim rodowodem. Firma skupia cztery browary duńskie, dwa litewskie, od niedawna także i polskie, jak i browar łotewski oraz tamtejszy zakład produkcji napojów bezalkoholowych. Firmowe wyroby powstają także na Karaibach i w Afryce. Dlaczego firma postanowiła zainwestować również na naszym rynku? Czy jest on wystarczająco duży i atrakcyjny dla kolejnych dystrybutorów piwa?
Czytaj całość…
 
Wódka to nasz lodołamacz

spis-2.jpg—    W czasie niedawnej konferencji na temat konkurencyjności polskiej żywności na świecie stwierdził pan, że polska wódka jest tym, co ciągnie nasz eksport. Nie tylko żywności, ale eksport polskich towarów w ogóle. Czy może pan rozwinąć tę tezę?

Polska wódka jest jedyną polską marką globalną, znaną na wszystkich kontynentach. Jest uznawana za jedną z czterech polskich ikon, podobnie jak – uczciwszy proporcje – polski papież Jan Paweł II czy Lech Wałęsa.

Czytaj całość…
 
««  start « poprz. 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 809 - 816 z 880
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe