• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 10 (271)
październik 2017

   rynki-10-2017.jpg
 
ADS prognozuje 8,5 mln zł zysku netto w 2008 r.
Advanced Distribution Solutions S.A. opublikował prognozę wyników na 2008 r. Zgodnie z założeniami, skonsolidowane przychody netto spółki wyniosą 610 mln zł, a zysk netto 8,5 mln zł. Prognoza nie uwzględnia wyników podmiotów, które zostaną przejęte w 2008 r.
Czytaj całość…
 
Piwne nisze po polsku
Koncentracja produkcji, zwiększanie i unowocześnianie mocy produkcyjnych oraz walka o konsumentów największych polskich browarów sprawiają, że na rynku zdominowanym przez piwa typu pilzner jest coraz mniej miejsca dla niewielkich, lokalnych producentów. Ci, którzy jeszcze kilka lat temu usiłowali ścigać się z koncernami, dziś albo nie istnieją, albo musieli szukać innej drogi umożliwiającej przetrwanie. Niektórzy jednak ze swych niedostatków potrafili uczynić atuty.
Czytaj całość…
 
Znajomość marek: rumy, giny i tequile
spis-2.jpgNajnowsze wyniki badań przeprowadzanych cyklicznie przez CBM Indicator wskazują, że wśród ginów zdecydowane najpopularniejszy jest Gin Lubuski, najbardziej znana marka wśród rumów to Bacardi, natomiast najczęściej wymienianą marką tequili jest Sauza. W trakcie najnowszej – XXV tury badań CBM Indicator dotyczących zwyczajów i zachowań klientów na rynku napojów alkoholowych przeprowadzony został tradycyjnie już sondaż dotyczący dość specyficznej grupy alkoholi mocnych, w której mieszczą się gin, rum i tequila.
Czytaj całość…
 
Z banderolą czy bez?
spis-3.jpgW ubiegłym roku w „Poradniku Domowym” znalazł się tekst przedrukowany z miesięcznika „Kuchnia”. Czytamy w nim – Zwróćmy również uwagę na kolor banderoli akcyzy. Wina butelkowane w Polsce mają banderolę zieloną, a butelkowane w kraju producenta – niebieską. Lepiej kupować te drugie, bo wino źle znosi transport w dużych zbiornikach.
Czytaj całość…
 
Definicja wina
spis-1.jpgWino jest stosunkowo prostym produktem i wydaje się, że sprawa jego definicji nie powinna przedstawiać większego problemu. Jednak napój ten obrósł w ciągu wieków w tak liczne znaczenia rzeczywiste i symboliczne, oraz w tak wiele uwarunkowań prawnych, że sprawa wcale nie jest taka oczywista. Większość nacji europejskich nazywa wino bardzo podobnie. Takie określenia, jak francuskie vin, włoskie vino, niemieckie wein, angielskie wine, holenderskie wijn, czeskie víno, irlandzkie fíon, czy fińskie viini pochodzą pośrednio – poprzez łacińskie vinum – z greckiego oinos. To z kolei słowo zaczerpnięte zostało najprawdopodobniej ze starożytnych języków zachodniej Azji.
Czytaj całość…
 
««  start « poprz. 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 817 - 824 z 876
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe