• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 11 (272)
listopad 2017

   rynki-11-2017.jpg
 
Zwyczaje i zachowania klientów na rynku wódki
indicator.jpgCentrum Badań Marketingowych INDICATOR w grudniu 2007 roku przeprowadziło kolejną, XXV turę badania zwyczajów i zachowań klientów na rynku napojów alkoholowych. Badanie zostało zrealizowane na próbie liczącej 1000 klientów. Próba badawcza miała charakter kwotowy i jest reprezentatywna dla ogółu dorosłej ludności Polski mieszkającej w miastach. 
Czytaj całość…
 
Trochę wspomnień o przemyśle spirytusowym w XIX i XX w.
spis-5.jpgNie ulega wątpliwości, że sztukę destylacji znali Arabowie. Świadczy o tym arabskie pochodzenie słów alkohol (al-kuhl) i alembik (al-anbik) Pierwszy opis tego urządzenia pozostawił Dżabir, alchemik na dworze kalifa Haruna al-Raszyda, panującego w latach 786 - 809, tego samego, którego poselstwo przywiozło Karolowi Wielkiemu w darze pierwszy w Europie worek cukru. Dawni Arabowie kochali napoje alkoholowe i to tak bardzo, że Prorok musiał dla ich dobra wprowadzić zakaz religijny, ustanawiając jedyną w świecie prohibicję, która przetrwała wieki i nadal obowiązuje. 
Czytaj całość…
 
Sobieski przejmuje dystrybutora
spis-1.jpgGrupa Sobieski przejęła spółkę Multihurt, osiągającą roczne dochody na poziomie 50 milionów złotych. Ta dziewiąta akwizycja w przeciągu ostatnich kilkunastu miesięcy jest kontynuacją obranej przez Grupę Sobieski strategii konsekwentnego rozwoju własnej sieci dystrybucyjnej. Transakcja ta przyczyni się do wzrostu obrotów sieci dystrybucyjnej Grupy Sobieski o 50 milionów złotych. Roczny obrót sieci dystrybucyjnej Grupy po akwi­zycji, szacowany jest na ponad miliard złotych.
Czytaj całość…
 
Targi EuroGastro - najlepszy trunek
Dwunasta edycja targów EuroGastro, największej i najważniejszej imprezy dla sektora HoReCa w Polsce, obfitować będzie między innymi w propozycje dla barmanów i sommelierów. Nie zabraknie nie tylko propozycji doskonale znanych branży, ale także niespodzianek i nowości.
Czytaj całość…
 
Moda na wino

Z badań przeprowadzanych przez ACNielsena wynika, że spożycie wina w Polsce rośnie. W porównaniu z innymi europejskimi krajami jest jednak nadal kilkanaście razy mniejsze. Szacuje się, że w minionym roku łącznie wina stołowego kupiono o około 43 mln litrów więcej niż w 2006 roku. To prawie o 14% więcej. Największym zainteresowaniem miłośników wina cieszą się trunki z Nowego Świata: Argentyny, Chile i Australii. Panuje moda na picie wina. W związku z tym już zwiększyła się liczba specjalistycznych sklepów sprzedających ten trunek. Zdaniem branży ten trend się utrzyma.

Czytaj całość…
 
««  start « poprz. 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 833 - 840 z 880
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe