• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 1 (274)
styczeń 2018

   okl-2018-01.jpg
 
Birofile  na giełdy!
spis-1.jpgChoć pierwsi zbieracze wszystkiego, co wiąże się z produkcją i sprzedażą piwa pojawili się już wtedy, gdy złocisty napój zaczęto rozlewać do butelek, sygnować etykietami i kapslami, produkować specjalne, dedykowane poszczególnym markom kufle i pokale, a w lokalach gastronomicznych pojawiły się podstawki pod piwo, masowy ruch birofilski w Polsce ma około pół wieku. 
Czytaj całość…
 
Pozwolenie na dużą jednostkę handlową
spis-2.jpgObecnie prowadzimy jedną placówkę handlową o powierzchni 600 m2, zamierzamy również otworzyć nową – o powierzchni ok. 1000 m2. Czy w związku z nową ustawą o tworzeniu i działaniu wielkopowierzchniowych obiektów handlowych, ciążą na nas jakieś dodatkowe obowiązki?
Czytaj całość…
 
Sobieski rośnie w siłę
Firma Sobieski przejęła kolejną już spółkę dystrybucyjną – Redo, która należy do największych dystrybutorów alkoholi w północno-wschodniej części Polski. Jest to ósma akwizycja firmy w ostatnich miesiącach. Roczne obroty przejętej spółki wynoszą około 120 mln zł netto. Dzięki tej korzystnej transakcji dotychczasowe obroty sieci dystrybucyjnej Grupy Sobieski wynoszące około 900 mln zł rocznie wzrosną aż o 15%.
Czytaj całość…
 
Dobre wyniki CEDC

Największy producent i dystrybutor wódki w Polsce, CEDC, zwiększył swoje zyski w porównaniu z zeszłym rokiem nawet o 28%. W trzecim kwartale 2007 roku osiągnął przychody 299,3 mln dol. Przewiduje się, że na koniec bieżącego roku spółka może zarobić ­nawet 73 mln dolarów netto. Do polepszenia wyników firmy przyczynił się przede wszystkim wzrost sprzedaży. Niesłabnącym zainteresowaniem cieszą się cały czas produkty CEDC – Żubrówka i Absolwent.

Rynki Alkoholowe, 12/2007

 
Trójniak w Brukseli

Udało się zarejestrować w Unii Europiejskiej najbardziej popularny polski miód pitny – trójniak. Ma on należeć do kategorii tradycyjnych specjalności staropolskich. Trójniak jest kolejnym, po bryndzy podhalańskiej, spożywczym produktem z Polski, który podlega ochronie prawem unijnym. Certyfikat „Gwarantowanej tradycyjnej specjalności” otrzymują w Unii Europejskiej tylko produkty o unikalnych walorach smakowych, wytwarzane według starych receptur.

Rynki Alkoholowe, 12/2007

 
««  start « poprz. 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 849 - 856 z 887
     

 

© 2018 Rynki Alkoholowe