• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 1 (274)
styczeń 2018

   okl-2018-01.jpg
 
Wina musujące czy szampany?
indicator.jpgWśród osób spożywających napoje alkoholowe, produkty z kategorii win musujących i szampanów należą do pitych najchętniej i zdecydowanie wyprzedzają pozostałe produkty winiarskie – różnica wynosi niemal 10 punktów procentowych. Warto przy tym zwrócić uwagę, że wysoka popularność dotyczy zdecydowanie częściej napojów musujących niebędących szampanami, niż oryginalnych szampanów. Badania przeprowadzane cyklicznie przez CBM INDICATOR potwierdzają, że wina musujące cieszą się nieustannie dużym i wciąż rosnącym popytem na polskim rynku.
Czytaj całość…
 
Nowy absurd
spis-1.jpgTrudno chyba o temat, który budzi więcej emocji. W tym roku wydawało się, że nic nas już nie zaskoczy. Etykiety z ostrzeżeniem o szkodliwości alkoholu niepodzielnie królowały na liście absurdów. A tu proszę: inicjatywa Krystyny Rendeckiej, doradcy łódzkiego wojewody, wprawia wszystkich w osłupienie. Zakaz sprzedaży alkoholu na stacji benzynowej. Ja ze swojej strony dorzucę jeszcze jeden – można, przy okazji, zakazać sprzedaży prezerwatyw. Zamiast tego stacje benzynowe wprowadzą... (tekst wycięto z powodu możliwości obrazy uczuć religijnych). 
Czytaj całość…
 
Czysta de Luxe  zwycięzca ogólnopolskiego konsumenckiego testu jakości
spis-1.jpgW przeprowadzonych przez Instytut Pentor ogólnopolskich konsumenckich testach jakości – Test Smakowy Wódek Czystych – nowy produkt Polmosu Lublin, producenta Żołądkowej Gorzkiej – Czysta de Luxe został wybrany jako najlepszy, deklasując rywali we wszystkich kategoriach przeprowadzonego badania. Test został przeprowadzony w warunkach pełnej anonimowości próbek. Respondenci, ankieterzy oraz organizatorzy badania nie wie­dzieli, jakie konkretne marki znajdują się w przygotowywanych próbkach alkoholu. 
Czytaj całość…
 
Grupa Żywiec ma najlepszy wizerunek wśród polskich firm
spis-2.jpgGrupa Żywiec zwyciężyła w tegorocznym rankingu „Manager Magazin” – „Mistrzowie Wizerunku”. W najważniejszych w kraju badaniach wizerunkowych – Image Profile uczestniczyło 100 spośród największych i najbardziej znanych firm działających w Polsce. Konkurujące ze sobą firmy oceniali fachowcy – 514 prezesów, wiceprezesów i dyrektorów generalnych z dużych i średnich przedsiębiorstw, wylosowanych z ogólnopolskiej bazy REGON. 
Czytaj całość…
 
Wino
nielsen.pngPiwo, wódka i wino to trzy najsilniejsze kategorie alkoholowe w Polsce pod względem wartości sprzedaży. Warto jednak zwrócić uwagę na ogromny dystans dzielący wino od dwóch pozostałych kategorii – jego sprzedaż jest dziewięć razy mniejsza od sprzedaży piwa i sześć razy mniejsza od sprzedaży wódki.
Czytaj całość…
 
««  start « poprz. 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 857 - 864 z 887
     

 

© 2018 Rynki Alkoholowe