• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 10 (271)
październik 2017

   rynki-10-2017.jpg
 
Żołądkowa Gorzka w rodzinie Stocka
Niemiecki producent alkoholi i napojów Eckes AG sprzedał alkoholową część koncernu Eckes & Stock GmbH firmie Oaktree Capital Management LLC (Oaktree). Wysokość transakcji nie została ujawniona.
Czytaj całość…
 
Kategorie alkoholowe w Polsce
nielsen.pngŁączna wartość sprzedaży alkoholi w Polsce w ostatnim roku – uwzględniając jedynie sprzedaż w handlu detalicznym – wyniosła blisko 20 miliardów złotych. Oznacza to wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem o około 15%. Warto przy tym zwrócić uwagę na fakt, że trend wzrostowy jest obserwowany dla wszystkich monitorowanych przez firmę Niel­sen kategorii, z wyjątkiem drinków gotowych do spożycia (RTD).
Czytaj całość…
 
Staramy się wychodzić naprzeciw przedsiębiorcom
spis-1.jpgZ Zastępcą Dyrektora Wiesławem Choińskim i naczelnikiem Zofią Paderewską z Departamentu Administrowania Obrotem w Ministerstwie Gospodarki, rozmawiał Krzysztof Kilijanek. 
Czytaj całość…
 
Z perspektywy minionych lat
Branża alkoholowa w Polsce w XXI wieku przeżywała swoje mniejsze i większe wzloty. Trzeba przyznać, że w ciągu ostatnich 7 lat działo się tu naprawdę wiele! W tym okresie następował intensywny proces konsolidacji producentów, hurtowników, dystrybutorów i sprzedawców detalicznych. Trwała prywatyzacja poszczególnych zakładów dawnego zjednoczenia „Polmos”, wszyscy gracze na rynku przygotowywali się do funkcjonowania w warunkach otwartego rynku unijnego, co było konsekwencją naszej akcesji do Unii Europejskiej. Jakby tego wszystkiego było mało, wszystkim podmiotom branży alkoholowej przyszło działać w warunkach zmieniających się przyzwyczajeń polskich konsumentów.
Czytaj całość…
 
Opakowania w alkoholach
nielsen.pngRola opakowań oraz obserwowane zmiany w opakowaniach na rynku alkoholowym to temat zdecydowanie zbyt obszerny, aby omówić go w kilku zdaniach. Spróbujmy jednak skupić się na najważniejszych kwestiach. W kategoriach takich jak wino, whisky,  koniak zdecydowana większość produktów jest oferowana w pojemnościach 0,7/0,75 l. Jednak dla niektórych marek ważną rolę mogą pełnić inne pojemności – np. 0,5 l (mające za zadanie zachęcić klienta do pierwszego zakupu), czy też 1 l (te z kolei są często oferowane w atrakcyjnych promocjach cenowych).
Czytaj całość…
 
««  start « poprz. 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 857 - 864 z 876
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe