• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 9 (270)
wrzesień 2017

   rynki-09-2017.jpg
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Z perspektywy minionych lat
Branża alkoholowa w Polsce w XXI wieku przeżywała swoje mniejsze i większe wzloty. Trzeba przyznać, że w ciągu ostatnich 7 lat działo się tu naprawdę wiele! W tym okresie następował intensywny proces konsolidacji producentów, hurtowników, dystrybutorów i sprzedawców detalicznych. Trwała prywatyzacja poszczególnych zakładów dawnego zjednoczenia „Polmos”, wszyscy gracze na rynku przygotowywali się do funkcjonowania w warunkach otwartego rynku unijnego, co było konsekwencją naszej akcesji do Unii Europejskiej. Jakby tego wszystkiego było mało, wszystkim podmiotom branży alkoholowej przyszło działać w warunkach zmieniających się przyzwyczajeń polskich konsumentów.
Czytaj całość…
 
Opakowania w alkoholach
nielsen.pngRola opakowań oraz obserwowane zmiany w opakowaniach na rynku alkoholowym to temat zdecydowanie zbyt obszerny, aby omówić go w kilku zdaniach. Spróbujmy jednak skupić się na najważniejszych kwestiach. W kategoriach takich jak wino, whisky,  koniak zdecydowana większość produktów jest oferowana w pojemnościach 0,7/0,75 l. Jednak dla niektórych marek ważną rolę mogą pełnić inne pojemności – np. 0,5 l (mające za zadanie zachęcić klienta do pierwszego zakupu), czy też 1 l (te z kolei są często oferowane w atrakcyjnych promocjach cenowych).
Czytaj całość…
 
Polish Vodka Associations oficjalnie inauguruje działalność
10 lipca 2007 roku w warszawskim hotelu Sheraton odbyła się konferencja prasowa, w trakcie której oficjalnie poinformowano o inauguracji działalności Stowarzyszenia Polska Wódka (Polish Vodka Association). Była to jednocześnie okazja do rozpoczęcia kampanii „Woda bez promili”, która potrwa do końca sierpnia br.
Czytaj całość…
 
Preferowane formy promocji i atrakcyjność opakowań napojów alkoholowych
indicator.pngPolacy, którzy kupują napoje alkoholowe, wyrazili swoją opinię na temat kluczowych czynników wpływających na wybór produktów. ­Zostali oni poproszeni o wskazanie maksymalnie trzech istotnych ­elementów. W trzech z czterech wyróżnionych segmentach najważniejszym czynnikiem okazał się smak alkoholu. Wskazywany był najczęściej przez kupujących wina (71,7%), inne alkohole mocne (63,8%) i gotowe drinki niskoprocentowe (65,4%). Dla kupujących wódki pierwszorzędnym czynnikiem jest cena (59,6%). Zdecydowanie odróżnia to ten segment klientów od pozostałych.
Czytaj całość…
 
Napoje alkoholowe w obrotach polskiego handlu zagranicznego w 2006
Obroty wyrobami alkoholowymi w 2006 roku
Rok 2006 był kolejnym rokiem wzrostu obrotów wyrobami alkoholowymi na przestrzeni ostatnich 5 lat, jednakże nie tak znaczącym jak rok 2004 (dynamika 137,5%). Obroty były o 23,7% wyższe niż w roku poprzednim i wyniosły 417,7 mln USD.
Czytaj całość…
 
««  start « poprz. 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 857 - 864 z 873
 
 
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe