• English
  • Polish
 home.png strona domowa
kontakt.png
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

Nowy Numer

 

RYNKI ALKOHOLOWE
Nr 6 (267)
czerwiec 2017

   rynki-06-2017.jpg
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

70 lat zakładu w Zielonej Górze
Zakład produkcyjny Wyborowa w Zielonej Górze obchodzi jubileusz 70. rocznicy powstania. Warto wspomnieć, że w ostatnich latach koncern Wyborowa Pernod Ricard zainwestował w niego 40 mln zł. Każdego roku z Zielonej Góry wyjeżdża blisko 30 mln litrów wódki. Jest ona eksportowana do ponad 80 państw na całym świecie.
Rynki Alkoholowe, 1/2017
 
Prosecco goni szampana
Rynek szampanów i prosecco nadal rośnie w Europie, ale prosecco cieszy się wzrostem wartości aż o 24%, zaś szampany tylko 0,9%. Wartość rynku szampanów jest jednak dwukrotnie wyższa niż prosecco i wyniosła w 2016 r. około 1,4 mld euro, gdy wartość rynku prosecco to 789 mln euro. Pod względem wolumenów wygrywa za to prosecco – w 2016 r. zakupionych zostało 77 mln litrów prosecco, czyli o 25% więcej niż szampanów.
Rynki Alkoholowe, 1/2017
 
Dorato obchodzi jubileusz
25 lat temu narodziła się jedna z najbardziej znanych polskich marek – Dorato. Od tego czasu sprzedanych zostało w Polsce aż 150 mln butelek tego musującego wina, które jest liderem w swoim segmencie i wciąż wzmacnia pozycję.
Rynki Alkoholowe, 1/2017
 
Najbardziej zadowoleni inwestorzy kupujący whisky

Według danych zebranych przez brytyjski bank Lloyds Private Banking, 88% osób inwestujących w whisky jest zadowolonych z tego, jak ich aktywa były zarządzane w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Wśród inwestorów lokujących kapitał w dobra alternatywne to najlepszy wynik. Osoby, które zainwestowały w whisky, są bardziej zadowolone z wyników niż inwestujący w wino (66% satysfakcji klientów), pamiątki kolekcjonerskie (62%) czy zegarki (61%).
Rynki Alkoholowe, 1/2017

 
Grzańce pyszne mamy, ale ich nie znamy  znajomość marek miodów pitnych oraz win grzanych

Wyniki najnowszej tury badań przeprowadzonych przez CBM INDICATOR potwierdzają, że wśród konsumentów panuje wciąż bardzo niska świadomość marek miodów pitnych. Tylko nieliczni respondenci byli w stanie spontanicznie wskazać znane im marki. Najbardziej rozpoznawalny jest trójniak Kasztelański (4%) oraz trójniak Staropolski Tradycyjny (3%). W teście znajomości wspomaganej najczęściej wskazywany był ponownie trójniak Staropolski Tradycyjny (21%). Blisko co szósty respondent przyznał, iż zna również markę dwójniaka Kurpiowskiego (15%). W przypadku win grzanych znajomość marek wśród konsumentów jest również niewielka, ale wyłania się zdecydowany lider na rynku: Grzaniec Galicyjski (17% – znajomość spontaniczna, 21% – znajomość wspomagana).
Rynki Alkoholowe, 1/2017

 
««  start « poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 28 - 35 z 861
 
 
     

 

© 2017 Rynki Alkoholowe